I Nordvestnyt kan man læse at 1. kvartal af 2020 er bedre end 2018 og 2019.

Ligeledes oplyses det, at voldgiftssagen omkring de knækkede ankerstænger endnu ikke er afgjort, da syns- og skønsmændene ikke har afsluttet deres arbejde med at finde årsagen til de 25 ankerstænger, som er knækket.

https://sn.dk/Kalundborg/Paa-Kalundborg-Havn-gaar-det-godt/artikel/935533

Share Button